"De Fashionbox! (NL)" xoxo



Hi Lovies!

Vandaag wat meer over de befaamde Fashionbox!

PS: Je vraagt je waarschijnlijk af waarom dit artikel in het nederlands verschijnt, wel aangezien deze box nog niet naar het buitenland wordt verzonden, schrijf ik dit artikeltje gewoon in het nederlands..

Wat kan je van de Fashionbox verwachten?

Wanneer je lid wordt ontvang je maandelijks de Fashionbox met daarin een mix van 6 exclusieve beauty & fashion items. Denk hierbij voor de beauty producten aan: crèmes, parfums en lotions, haar producten, nagellak, make-up en andere luxe cosmetica producten. Voor de fashion items moet je denken aan accessoires, sieraden, cadeaubonnen voor webshops en magazines. Tevens krijg je bij deze merken ook nog eens een exclusieve kortingscode.



Hoe werkt het nu precies?

BESTEL DE FASHIONBOX

Abonneer je voor € 14,95 op de Fashionbox via het bestelformulier. Je kunt elke maand je abonnement opzeggen. TIP: ook leuk om cadeau te geven aan iemand anders. Je kunt de Fashionbox bestellen en weg geven aan je vriendin, moeder, zusje, oma, tante of wie dan ook! Fashionbox is verpakt in luxe cadeau verpakking waardoor het leuk is om jezelf te verwennen of iemand anders!

GRATIS THUISBEZORGD

Er worden geen extra verzendkosten gerekend. De Fashionbox wordt elke maand gratis bij jou thuis bezorgd in een luxe cadeau verpakking. Je krijgt dus geen extra verzendkosten of andere kosten voor je rekening. Voor slechts €14,95 heb je de Fashionbox met 6 beauty en fashion musthaves in huis! En één ding is zeker: de totale waarde van de inhoud is altijd meer dan € 14,95.



Ik ontving reeds de editie van augustus en dit is wat ik mocht ontvangen:

  • Twee Friendship Bracelets van ByGaby ter waarde van (€23,90)
  • Bronze Minute van Garnier Ambre Solaire 150 ml (€12,99)
  • Lady’s Secret No Pain Hielbeschermers (€7,95)
  • Ma Merlin Lucky Charm Bracelet (€7,50)  + kortingsbon Lovedbyblanche.nl
  • Twee magazines: Grazia (€2,95) en Cosmopolitan (€4,95)
  • Koh nagellakstickers en nagellakjes


In bovenstaande zakjes zitten twee leuke vriendschapsarmbandjes. Nu heb ik zelf reeds de gezegende leeftijd van 22 jaar en voel ik me niet echt aangesproken door vriendschapsarmbandjes. Ben je zelf iets jonger, of vind je vriendschapsarmbandjes helemaal te gek, dan is dit zeker iets voor jou!



Deze nagellakjes zaten ook in de fashionbox. Hier kan je heel gemakkelijk een leuk crackle-effect mee creëren. In mijn ogen is het crackle-fenomeen reeds een tijdje passé, maar de beautytrends eventjes terzijde vind ik dit alsnog een toffe aanwinst voor mijn nagellakstash!


Zoals je waarschijnlijk reeds ergens gezien of gelezen hebt, is het een absolute trend om leuke armbandjes met elkaar te combineren. Wel, dit lieflijke armbandje is hier alvast erg geschikt voor!


Weet je nooit welk kleur nagellak je goed staat? Durf je niet goed testen in de winkel (because your nails will look like a hot mess!), dan kan dit stickervelletjes wel een goede uitkomst bieden. Kies je favoriete kleuren! 


De leukste items in deze Fashionbox waren zeker en vast de Lady's Secret 'No Pain' hielbeschermers en de Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer! Over de Lady's Secret hielbeschermers deed ik onlangs nog een review. Ben zo blij dat ik nog een extra paar heb gekregen. Deze verlossen je dadelijk van je voetenpijn!

De Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer is de perfecte oplossing voor een 'instant-tan'. Moet je naar een feestje maar heeft je huid amper of geen zon gezien? No need to panic! Smeer gauw wat van deze zelfbruiner op en je bent ready to go!

Vriendschapsarmbandjes



Zoals bij vele andere boxen zijn er enkele items die me niet erg aanspreken, maar andere die dan wel weer helemaal het einde zijn. Dat gevoel had ik ook heel duidelijk bij de Fashionbox. Voor mij persoonlijk vond ik de magazines, de hielbeschermers en de zelfbruiner een absoluut succes! 

Zie je ook leuke spulletjes en wil je jezelf iedere maand opnieuw verrassen met toffe beauty en fashion items? Dan is deze Fashionbox alvast iets voor jou!

PS: Dit weekend zullen er helaas geen artikels verschijnen. Ik vertrek op vrijgezellenweekendje!:D Na het weekend ben ik uiteraard terug!

Ik vond het trouwens erg leuk om in het nederlands te schrijven, wat denken jullie van dit artikeltje? Enige (taal)voorkeur?

Until Next Time!

xoxo

http://www.dressesonly.be/

0 comments:

Post a Comment